Fint kimonofynd från Kappahl

Jag hittade en jättefin kortare kimono på Kappahl förra veckan som jag bara måste visa! Jag brukar tycka det är svårt hitta fina kläder i min storlek där och ärligt talat tycker jag också de har rätt mycket märkliga plagg i konstiga material och med fula omoderna mönster. Så det var ju en lycka att hitta en så fin kimono eftersom jag har haft en svårartad fixering över den typen av plagg en längre tid nu. 

Kappahl har förresten startat Shop online har jag nyss upptäckt. Där kan man se lite tydligare bild på kimonon.

Kimonon invigde jag när jag var och minglade på fredagens Designbar under Umeå Fashion Week som pågick förra veckan. Mer hann jag tyvärr inte uppleva av modeveckan eftersom jag och resten av familjen blev magsjuka under helgen:



Uppe till vänster; kimonon öppen utan bälte, så bar jag den i fredags, med lång svart topp under och svarta halvblanka stretchjeans till. Till höger syns kimonon med det tillhörande bältet. 
De supersnygga skorna som jag lyckades krångla till mig från Örnsköldsvik för ett år sen bar jag till det hela.


Kommentarer
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Hej

Om du inte har fått tag i tidningen, kan jag skicka dig ett ex om du vill? Mejla mig din adress i sådana fall



Stor kram!

2011-10-25 @ 21:04:11
URL: http://pinkpastry.blogg.se/
Postat av: Anita BJ

Hej Viktoria! Men så himla snällt av dig! Jag har inte hunnit titta efter tidningen så självklart vore det ju roligt att få ett ex av den. Jag mailar dig mina uppgifter. Kram tillbaka!

2011-10-25 @ 21:19:55
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0