Vilken lördag!

God helg på er! Jag har haft ett väldans stort blogg-glapp här. Jag har känt att jag inte har orkat göra några särkskilt kreativa inlägg, och känner mig liksom missnöjd över att inläggen blir så ytliga hela tiden. 
Egentligen hade jag ju tänkt att bloggen främst skulle vara för mitt eget nöjes skull, men samtidigt vill man ju att ni som är in och läser bloggen ska känna att ni får variation och kanske några givande tips ibland.

Kanske det vore bra att inte blogga så ofta tänker jag, kanske jag kan komma på lite mer kreativa idéer då? Vi får väl se, det här är ju ändå min favorithobby :)


Hur som helst har det varit en toppendag idag!
Det började med nåt så härligt som en stor påse full med gratisfrukost. Vi fick nämligen en reklamlapp att hänga på dörren från ICA Maxi häromdagen; det stod att om man hängde upp lappen på dörrhandtaget så skulle man få gratis frukost på lördagen.

Jag hade glömt bort det där med gratisfrukosten så när jag och Filip skulle gå ut och hämta tidningen idag på morgonen och nästan snubblade över en stor påse så kom jag plötsligt på det;



Vilken lysande reklamkampanjidé!


När Pelle vaknade så berättade han att han läst att det var julmarknad på Olofsfors bruk (jag har skrivit om Olofsfors bruk då jag var där med jobbet tidigare i höst) så då for vi dit. Vi gjorde inga större fynd, och jag kunde inte fota så bra för Filip ville bli buren hela tiden. Men fint var det trots blåsten!



På hemvägen från Olofsfors så sprang jag in på Coop Forum och snabbhandlade lite. Där satt tomten, visserligen en Coca-Colatomte som försöker locka oss att inte dricka julmust, men han såg snäll ut och hade fint skägg så det var ju lite julstämningshöjande. 


I kväll har vi äntligen pyntat här hemma och nu vi ska glögga. Nästan alla glöggflaskor vi hade var såna som öppnades förra julen, så jag bara hoppas det går att dricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0