Piteåshopping

Jag tänkte jag skulle visa upp lite saker jag shoppade i Piteå. Det blev bl.a. en kort klänning/lång tunika från Indiska och hela fem stycken nya nagellack eftersom de sålde dem billigare på Ica Maxi, och för att jag tycker det kändes roligt matcha kläder med nagellack just nu.

Jag vet inte om jag har fel på färgseendet eller om kameran är dålig, men jag tycker färgerna ser märkliga ut i bilderna. Men det går ju att se vad bilderna föreställer:


Svart mönstrad kort klänning/lång tunika från Indiska, med matchande grönt nagellack Depend Nailpolish 259. Se nagellacksflaskan här nedanför;


Till vänster syns Depend Nailpolish 259 igen. Den blev överraskande nog nästan helt matt när den torkat på naglarna. Höger flaska är Max Factor 18 Cloudy Blue som jag inte provat ännu.


Tre flaskor ur Isadoras höstkollektion, Moroccan Blue, Beetle Green och Zinfandel. Jag har bara provat Moroccan Blue som var lite jeansaktig i färgtonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0