Rodebjerbegär

Jag blev alldeles knäsvag när jag såg den här vackra kaftanklänningen från Rodebjer:




Den finns bland annat att köpa på meinto.se för 2499 kr.


Blommönstret är ju så vansinnigt vackert så att man dånar. Det används i andra klänningsmodeller av samma designer, bland annat i denna lårkorta:


Den här modellen hittar man bland annat på jus.se för 1499 kr.

Jag vill ha både den långa kaftanklänningen och den lårkorta. Det blir ungefär 4000 kr exklusive frakt. Lagom! Om jag slopar semesterresa i sommar vill säga.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar verkligen den korta, det var ett så härligt mönster och den är säkert snygg till ett par mörka jeans och höga stövlar.



Den långa känner jag personligen mig mer tveksam till, jag känner mig alltid som att jag har på mig ett nattlinne när jag provar långa klänningar, jag vet inte vad det är. Men det kan vara supersnyggt på andra, helt klart. Ni får satsa på en stay-cation i sommar så du kan vara snygg på hemmaplan :)

2011-05-31 @ 16:47:30
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Anita

Ja den kortare är helt klart mer användbar! Supersnyggt med den styling du föreslår. Den långa är ju liksom så bohemisk och full av tyg så den skulle man väl använda typ 3 gånger sen hamnar den längst in i garderoben.



2011-06-01 @ 11:45:23
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0