Påfågeln inombords

Jag fick hem ett helt fantastiskt påfågelformat armband idag från ArmanAscott.se. Av någon märklig anledning ser det inte ut som att webbutiken existerar nu när jag går in på deras hemsida, men jag kan försäkra er om att den gjorde det för ett par dar sedan då jag beställde denna underbara tingest:




Jag vet inte om det är nån påfågel inombords som vill ut eller om jag egentligen borde varit en manlig transvestit, men guud vad jag tycker sånt här är vackert! Alldeles för mycket och alldeles underbart.

Jag suktade efter detta armband redan i vintras då jag såg det på en annan sida, KyssJohanna.se. Där kallades det för fågel Fenix och kostade ca 1100 kr, så jag var ju bara tvungen att sluta ut att köpa det ...Men så av en händelse råkade jag häromdagen på ArmanAscotts armband för 398 kr och när jag ser det så inser jag att det är exakt samma som det som kostar nästan tre gånger mer. Vilken lycka! 

Ett enda hade de kvar också så jag köpte det sista, men på KyssJohanna finns det med glasklara stenar kvar om någon skulle vara intresserad. 

Ett par bilder till va? Mot svart bakgrund denna gång..:
 


Aaahhhhhh!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var det vackraste armband jag sett på länge!

2011-05-19 @ 23:12:31
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Viola, Killer Colours

Åhh, skämtar du! Har kollat på den lilagröna varianten av denna hur länge som helst och styrt på att köpa hem det. Kanske världens finaste armband ju.

2011-05-19 @ 23:33:37
URL: http://solomag.se/killercolours/
Postat av: Anita

Roligt att fler gillar't!



Viola, så det finns i lilagrönt också! Tur jag inte visste det, hade nog beslutsångest över att det även fanns i kristallklar version! :)

2011-05-20 @ 00:41:12
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/
Postat av: Mona Persson

Snyyyyygt, som tusan. Mona

2011-05-20 @ 01:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0