Söndagsmåndag del 1

Det känns som en söndag idag fast det är måndag: vi (jag mest) har städat också väntar vi nu på att Filip ska somna så att han snart kan vakna så vi kan åka iväg på nån form av utflykt. Både jag och mannen min är lediga i veckan.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det brukar oftast rinna ut i att vi hamnar på Coop Forum eller MedieMarkt för inga utflykter funkar för hela sällskapet; Filip tycker ju typ bara att Busplaneten och Leos lekland är nåt att ha, långpromenader i solen suger för en 2-åring, pulka-/bobåkning hade ju kunnat vara ett alternativ, men vi stora tycker inte det är så roligt. Och egentligen brukar Filip också tröttna efter två minuter.

Det är ju samisk vecka på Gammlia; kanske det skulle kunna vara en lagom utflykt: Lite folk att titta på, kanske nån brasa, renar att kika på och kanske klappa...

Vi får väl se vad det blir.

Denna dammvippa från Spacebabies skulle man haft:


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, så kan det vara! Jag och Martin har liknande dilemman. På sommaren skulle jag t.ex. vara fullt nöjd att bo tre veckor i en stuga vid havet någonstans och bara ligga och sola/läsa/bada dagarna igenom. Martin däremot skulle bli galen efter 1,5 dagar och studsa mellan tallarna :)

2011-03-07 @ 15:06:27
URL: http://moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0