Örhängen från Pilgrim

Jag har en generös och klok man; han ger mig ofta presentkort när det är jul eller födelsedag. Han vet att jag 1. Älskar att shoppa 2. Är lite petig. 

Förra julen önskade jag mig ett presentkort på Hallbergs Guld som jag tänkte var ett bra ställe med lite blandade typer av smycken. Både dyrare mer äkta grejer men även mellandyra smycken från Pilgrim och Dyrberg/Kern. Men åh, vad det varit svårt att hitta nåt! (Snacka om i-landsproblem!) Det mesta på Hallbergs guld tycker jag är ruggigt konventionellt och säljs till överpriser.

Nu hade i alla fall äntligen lite fina saker från Pilgrims vårkollektion dykt upp, så då köpte jag dessa två par örhängen för det sista på mitt presentkort:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0