Veteransbilskväll på Gammlia

För att Filip skulle få göra något riktigt roligt på sin första sommarlovsdag, och eftersom bilar är bland hans topp 3 (förmodligen topp 1) favoritgrejer, så kom vi på att vi skulle gå på Gammlias Veteranbilskväll som hålls varje onsdag kväll under sommaren. 

Där får bara bilar, och andra fordon, som är minst 30 år gamla komma och visa upp sig. Också säljs det fika och bjuds på logdans i swingstil. Alltsammans i gammeldags bondemiljö. Väldigt charmigt!

Vi kom dit i mycket god tid så vi såg de allra första bilarna rulla in. Filip tjöt av glädje för varje bil som kom, han hade ju inte riktigt förstått att hela stället skulle bli packat med tjusiga bilar. Han lugnade ner sig lite efter ett tag, det var nog ganska mycket att ta in:


Mansdominerat? Jadå.














Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jag tycker alla ser likadana ut, förutom färgerna.



Vad menar du med konstiga? Jag lärde mig rita sådär fint när jag hade grafisk kommunikation i gymnasiet :P

2011-06-23 @ 09:36:14
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0