Metallicväskor

Väskor ingår i konceptet av mindre ting som kan förändra och förhöja uttrycket av en hel utstyrsel. Och apropå glam så känner jag att de här väskorna med metallicfärg/-detaljer skulle göra susen för min garderob. Jag tror aldrig jag kommer ledsna på vad metallic kan göra åt en väska, eller som detalj på vilken accessoar som helst. 

Tänk enkelt klädd i jeans och vit eller annan enfärgad t-shirt eller skjorta på dagen och med en metallicväska till, det ger en jättefin kontrast. Kanske inte direkt jobbklädsel men kanske på stadsresan eller på after work. Annars kan man ju alltid ha det till svarta gå-ut-stassen.

Väskorna kommer från ASOS och ZARA. Samtliga väskor kostar max kring 1000-lappen, de flesta hälften av det:


Med tofsar från ASOS.



Mindre eller mer silver från ZARA.



Påsar i guld- eller silverfärgat skinn från ZARA.



Svart och guld för kvällen från ASOS.

Större väskor med speglar och bronsdetaljer från ASOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0