Semester del 9: Sista dagen

För dig som börjat ledsna på alla Mallorcabilder kan jag nu meddela att jag nu kommit fram till sista dagen på vår Mallorcaresa. Det kan ju vara en lättnad att höra! För nu kommer bloggen framöver mer handla om semesterdagarna i Sverige och då främst Norrland. Spännande spännande, hehe.

...Nåväl, bloggen är ju främst till för att jag ska samla bilder och anteckningar från saker som gett intryck på mig. Och förhoppningsvis kan nåt av detta intressera andra.

Sista dagen på Mallorca alltså;


På balkongen efter allra sista pressandet i solen. Jag blir inte så brun men man får trösta sig med att det är bättre för huden så.


Filip hade alla dagar haft ett gott öga åt cykelbilarna (trampbilarna?) så vi tog oss en tur.



Sen gick vi ned till stranden nedanför hotellet för att känna på sanden och vattnet en sista gång.




Helt plötsligt hade Filip tagit ett sista dopp också. Vågorna var lite högre än jag tänkte.




Sista strand-kisset.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilka underbara färger det var i bilderna med havet och kvällshimlen, riktiga pasteller.



Jag skrattade gott åt kissbilden :)

2011-07-17 @ 18:58:44
URL: http://moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0