Svarta platåpumps

I helgen ska jag och sonen bila upp till Piteå och Luleå för att fira en av mina bröder som fyllt 50 år. Han har "allt" så det är hopplöst hitta presenter till honom. Men nu blir det till slut presenter som hör till kategorin lite lyxigare konsumtionsvaror (ät- och drickbara) från oss i släkten.

Jag har packat och det gick ovanligt snabbt. Annars brukar jag hålla på till långt in på natten. Resfeber kallas det väl. Fast nu ska jag ju bara till mor och far.

Jag kommer ha klumpiga svarta pumps med liten platå med mig till födelsedagsfirandet. De är inköpta och levererade via bulvan från Örnsköldsvik. Anledningen är att när jag först såg dem på Din Sko i Umeå så blev jag störtförtjust men tveksam för jag tänkte att de kanske var lite väl udda. När jag sen bestämt mig för att köpa dem var min storlek slut. Så jag efterlyste kontakter i Ö-vik både på Facebook på jobbet.

En ny vikarierande kollega på jobbet hade i många år jobbat i Ö-vik och tog kontakt med en av sina f.d. kollegor där (manlig kollega, mest troligt ytterst ointresserad av fantastiska damskor) som helt otroligt gjorde mig tjänsten. Och jag är så glad för det!

Här är skorna:





Kommentarer
Postat av: Viola

Tack, det tycker jag att du ska göra!



Vilka snygga pjucks för övrigt, klacken är verkligen att dö för!

2011-01-27 @ 23:28:22
URL: http://killercolours.blogg.se/
Postat av: Anita BJ

Tack! :):)

2011-01-27 @ 23:39:07
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0