Dop

Idag har vi hela familjen varit på dop i Boliden. Det var Filips lilla kusin på sin pappas sida som skulle döpas. Jag glömde tyvärr min kamera hemma vilket grämde mig massor, tills jag kom på att det kanske var lika bra, det skulle känts lite besvärligt fråga alla om jag fick lägga ut bilder på dem i min blogg.

Så hur som helst får ni se bilder på Filip i dopklänning och när vi var i kyrkan när han döptes 30 maj 2009. Det var en ovanligt varm sistamajdag minns jag. Vi satt jacklösa ute på altanen med släkten till sent in på natten. Åh, ljuvliga vår och sommar, snart är de här! 

Om ni som känner mig ställer er tvekande till om jag är nåt vidare rolig så ser ni alla fall en här som tycker att jag är bland det roligaste som finns:

Dessa bilder är alltså inte från helgens dop i Boliden, utan gamla bilder från min egen sons dop:







Ps. Jag önskar jag gått Medieprogrammet på Midgårdsskolan så att jag lärt mig färgkorrigera bilder bättre. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0