Tapeter på Rusta

Häromdagen var jag in på Rusta för att kolla på lite ditten och datten. Då kom jag på att jag för ett tag sedan sett så snygga tapeter hos en kompis, som hon berättade att hon lite otippat köpt just på Rusta av alla ställen. 

De har inget stort sortiment av tapeter, men vad tjusiga vissa var! I alla fall om man gillar när tapeter drar åt det kitschiga hållet, vilket jag verkar göra numera. Men de har även mer diskreta tapeter.

Se mina favoriter här nedan, eller se hela sortimentet av tapeter på Rustas hemsida.


Den här med påfåglar ska jag ha i min budoir i mitt hus i fantasin. Kanske kan den kombineras med den enfärgade röda till höger.


Tapeten till vänster är den min kompis hade på väggen. Otroligt snygg! Undrar hur jag ska få Pelle att gå med på att vi ska köpa den?


Lila mönstrad tapet kombinerad med en enfärgad tapet.


Några tapeter i mer diskret färgskala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0