Påskhelgen på stugan

Vi har firat hela påskhelgen på stugan i ett fantastiskt fint vårväder. Mycket eldande, god mat, tända ljus, små strövtåg och besök av Filips faster och farmor. Här kommer ett helt sjok med bilder, mest från omgivningarna:


Stugan.





Japp, tre bilder på samma motiv.




Fikat, som vi nästan inte orkade nåt utav efter maten.


Filip tittar koncentrerat på en afrikansk animerad film; Kirikou och den elaka häxan. Rekommenderas!


Soluppgång.


Morgonmys.



Pelle har gjort i ordning en ny grillplats.

Kommentarer
Postat av: Paul

Vackra bilder, gillar särskilt stenarna och havet. Härlig påsk för

er i er fina stuga! Hälsningar från långtbortifrånlandet!

Paul

2011-04-25 @ 02:47:40
Postat av: Moa

Åh, så mysigt! Bilderna på stenarna är superfina! Jag skrattade när jag såg bilden på Filip när han såg film, så gulligt att han var uppbullad på alla kuddar :)

2011-04-25 @ 08:58:49
URL: http://moasblogg.blogspot.com
Postat av: Anita

Paul, vad roligt att du skickar en liten hälsning från andra sida jorden, typ!



Moa, ja lilla mini-Filip har ingen barnstol på stugan så då fick vi hitta på en lösning :)



Roligt att ni båda uppskattade stenbilderna, jag hade som ni förstår svårt att slita mig från någon av dem när jag skulle välja bilder till inlägget :)

2011-04-25 @ 15:56:19
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0