Nedräkning

Snart är arbetsdagen och arbetsveckan slut. Sitter och räknar ned här inombord. Det känns dock som att jag inte kvicknat till riktigt ännu efter påsklovet, men det är bara att ta nya tag på måndag och skaka av sig ledighetsbacillerna.

Mannen åker till Tallinn ett par dagar med jobbet från söndag så jag är lite avis på honom. Så fort vi kan efter jobbet idag ska vi i alla fall åka till stugan igen för att fira Valborg. Jäklar vad där ska eldas!


Bildkälla: flickr/Walt Stoneburner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig Valborg!

Här börjar ångesten komma, snart slut på påsklovet... Härligt att vara ledig men jobbigt att komma in i vardagen igen.

2011-04-30 @ 09:39:15
URL: http://vargensplogg.blogg.se/
Postat av: Mona Persson

Hej Anita!!

Trevlig valborg på er. Jag gruvar lite för bussresan men det ska nog gå bra. Det ser ut som ni ska ha en lite mindre brasa så att det inte blir till att ringa brandkåren.......

Jag gillar din blogg.

Mona

2011-04-30 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0