Söndagsutflykt till Fläse havsbad

Här fortsätter lite bilder från mitt fotograferande från föregeånede helg. Förutom bilderna på frosten på vår gräsmatta och vid stugan så var vi på en söndagsutflykt till stranden i Fläse som ligger vid Obbola.
 
Jag har aldrig varit till Fläse tidigare, men Pelle kände till det från hans barndoms somrar. Numera kan jag säga att det ligger på min topplista bland bästa-utflykter-i--och-omkring-Ume, där bland annat den lite mer vidsträckta stranden i Norrmjöle också befinner sig (se t.ex. mina gamla inlägg från utflykter till Norrmjöle här och här).
 
Det var tacksamt att fotografera i så fin miljö:
 
När vi kom fram till Fläse möttes vi av ett gäng övergivna tomma husvagnar på Fläse Camping
 
Vi gick nästan direkt ned till den lilla stranden.
 
Dags att vända hemåt.
 
Filip passade på att leka i den fina lekparken som låg vid campingen. De hade en fin lastbil som såg ut som en båt baktill!
 
Hej då Fläse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0