Bilsemester 2016 del 11: Hotell Knaust i Sundsvall

 
Vår sista natt på bilsemestern spenderade vi på Hotell Knaust i Sundsvall. Lika bra att sluta på topp tänkte jag.
 
Det var lite lustigt för Filip som säkert bott på Knaust 3-4 gånger hade NOLL minne av det! Han var dunderimponerad och detta blev hans favoritboende av alla på vår resa. Barn asså, tänk att de bara kan glömma något så där "poff" bara. Och ändå var det där han fick sig en rejäl smäll i övertänderna på en av våra övernattningar för tre år sedan när han var 4 och ett halvt. En i personalen i restaurangen som öppnade dörren när Filip tänkte gå in från andra hållet. Han som knockade Filip gick bara iväg också, som om inget hänt. Sa typ bara ursäkta medan Filip skrek av smärta och blodet rann. Jag kom att prata med Pelle om det igen och jag blir fortfarande irriterad. 
 
Nåväl, that was then. 
 
Så här såg det ut på hotellet den här gången: 
 
Vi hade fått ett rum med ett lite speciellt badrum. Det var liksom ett gjutet stängsel från golv till tak på toaletten som ni ser. 
 
Ett hörnrum på tredje våningen var det också. Med jordgubbar och godsaker på ett fat. Här har det dock blivit överflyttat till en skål eftersom jag behövde ett fat när jag hämtade is i ismaskinen :-)
 
Utsikt
 
 
Det var det från vår bilsemester. Jag är jättenöjd, vi har haft det jättebra och det var roligare än en dyr solsemester utomlands. Ska definitivt göra om något liknande men då ska vi stanna lite längre på de olika ställena. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0