Pilgrimsmycken till vrakpris (typ)!

 
Här kommer något som kanske kan vara ett bra extra tidigt julklappstips :-)
 
Jag har spanat och spanat efter Pilgrims armband (syns i mitten av bilden ovan), halsband (högst upp i närbild och i helbild) och örhängen (längst ned till höger) i typ ett år men inte velat köpa dem eftersom de har kostat kring 700 kr/st. Tidigare i år skrev jag om dem här i bloggen i inlägget Pilgrimsmycken med Anna Kareninakänsla om någon kanske kommer ihåg.
 
Nu plötsligt i dagarna har de dykt upp till ett vrakpris (i alla fall om man jämför med tidigare pris) i en kampanj på Zalando Lounge, en sida där man säljer ut märkesvaror till kraftigt rabatterade priser! De kostar nu ca 230 kr/st istället för tidigare 700 kr/st.  
 
Och nu har jag slagit till och köpt armbandet och örhängena - tjohoo! Blir extra tjusigt framåt juletid tänker jag :-)
 
Om ni bestämmer er för att handla där vore det snällt om ni ville använda den här tipslänken som gör att jag får en liten bonus nästa gång jag handlar: Zalando Lounge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0