Redo för Stockholm

 
Klockan är 02:35, imorrn bitti 08:20 går planet till Stockholm (resan jag fick i present på min födelsedag), ÄNTLIGEN har jag packat färdigt!
 
Det börjar nästan bli ett litet problem för mig när jag ska resa bort... eller ja det ÄR ett problem, att jag alltid håller på att packa till långt in på natten kvällen före eftersom det leder till att jag alltid är smälltrött när jag kommer fram dit jag ska. Det måste ju vara nån slags resfeber jag drabbas av, och platsbrist. Det är verkligen jobbigt att behöva gallra ut så lite kläder, sjalar, skor, smycken, toagrejer, smink så att det ska rymmas i bara en liten (eller snarare jättestor, men den känns liten) resväska.
Också kan man typ aldrig ta med sig sina finaste klackeskor, finkläder osv för man får mest tänka praktiskt och vad som ska passa till varandra. Tråkigt!
 
Men nu är jag klar och nu ska jag gå och sova mina cirka 3,5 timmar tills klockan ringer 06:30.

Kommentarer
Postat av: Louise

Å så kul med en tripp till Stockholm. Hoppas du får det super :-D
Kram!

Svar: Ja skitkul. Tack!! :) :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-02 @ 08:00:05
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0