Fredagens i helsvart

Fredagens dagens. Svarta knähöga stövlar, armbågshöga handskar, svart kimono, lack-clutch. Silveraccessoarer, pistol och mördarblick till det.

Hade förstås på mig detta på jobbet på kvällen, inte på dagen. Det var ju Midgårdsskolans 10-årsjubilerande personalfest med Bondtema. Jag var Ulyana Popova, rysk yrkesmördare, en påhittad Bondskurkkaraktär :)
 
Här är en massa bilder från själva festen.

 


Min viktigaste accessoar, en PKK från Barnens hus.

Här är en bättre bild som Cicci tog där i Teater/Dans omklädningsrum medan jag fotade mig själv. Observera hur bra det är med vidvinkel på kameran, man ser ju råsmal ut!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är ju så snygg att man dör, ggrrrrr :-P

Svar: Hahaha! :D
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-18 @ 08:11:27
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0