Dagens i korallrött och svart

En sista dagens för veckan, eftersom det lär bli 0 (noll) piffning i helgen. Livet med småbarn bjuder mest in till mjukisbyxor, bekväma skor och varma tröjor.
 
Svart kofta från H&M, svarta stretchjeans från Lindex Generous till korallröda väskan och dito läppstift. Det är samma väska och läppstift som fanns med i detta inlägg med den mönstrade toppen.
 
Jag plockade fram ett par klackade sandaletter i korallrött från Vagabond som jag tycker är jättefina och som jag stört mig på att jag inte hunnit ha i sommar. Bryter därför alla klädregler och har dem istället nu mitt i september när regnet öser ner och det är på sin höjd +10 grader. Så länge som det inte är frost och träden har mest gröna blad så är det väl ok tänker jag.
 

Armbandet köpte jag på flygplatsen i Orlando på väg hem till Sverige. Det gick sönder redan innan jag betalt för det, men expediten vakade över mig och Filip som en hök så jag köpte det bara för att bevisa att jag inte var en skurk. Det lossnat rader med pärlor från det hela dagen, så gissningsvis blir det första och sista gången jag bär det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0