Dagens i mönstrad topp

Idag återgick jag till jobbet men har väl känt mig lite si så där i hals och knopp, så koncentrationen har inte varit på topp (jag rimmar!). 
Men det var i alla fall roligt att inte bara ligga hemma och dega i myskläder! Så jag invigde min mönstrade oversizade topp som jag fyndade på sommarrean på JC Penney i Cape Coral i somras. Den passade bra till guldsmycken. Också har jag haft på mig heltäckande skor för första gången efter sommaren, för nu är det väl höst antar jag.
 



Här kommer mönstret fram någorlunda; färgerna är ljust gråbeige, orange, turkos, grönt, rött och svart.
 
 
Matchade med corallröd väska och dito läppstift till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0