Budgetklockor i guld och roséguld

I USA köpte jag en billig klocka i roséguldfärg som jag bloggat om tillsammans med annan shopping här
 
Då jag köpte den klockan hade jag ganska länge hållit koll efter något billigt alternativ på de dyra märkesklockorna i den rosa guldmetalltonen, men det var svårt att hitta nåt. Antagligen för att det var nytt och för att de billiga alternativen sålde slut ganska snabbt. Min budgetklocka visade sig sen vara förvillande lik Michael Kors roséguldklocka som liksom var min "raw model" så det var ju lite lustigt.
 
Nu har det blivit ett större utbud av roséguldklockor i budgetklass, jag hittade flera både på River Island och Asos. Jag är också sugen på att skaffa en klocka i "vanlig" guldfärg, så jag håller lite spaning på det nu också.
 
Här nedan är mina budgetfavoriter i guld och roséguld från River Island och Asos. Priserna ligger på mellan ca 270-500 kr. På River Island tillkommer en fraktkostnad på ca 70 kr men på Asos är det gratis.
 
 
Klockor i guldfärgad metall:
 
Klockor i guldfärgad metall:
Klockorna på översta raden hittar du här och här.
Klockorna på mellersta raden hittar du här och här.
Nedersta klockan hittar du här.
Den första och den sista har jag nog som favoriter.
 
Klockor i roséguldfärgad metall:
 
Klockor i roséguldfärgad metall:
Klockorna på översta raden hittar du här och här.
Klockorna på mellersta raden hittar du här och här.
Nedersta klockan hittar du här.
Den första och näst sista är nog mina favoriter bland dessa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0