Floridaresa - Reashopping på GAP och JC Penney

Det är rea på vårens och sommarens kläder här och jag hamnade i ett mindre hav av billiga reaklänningar, mest hellånga vilket verkar vara the skit denna sommar, på JC Penney igår.
 
Jag provade ungefär tio stycken och alla var typ bra så det blev lite svårt att välja bland dem på den korta stund jag hade på mig.
 
Det blev till slut en beigesvart grafiskt mönstrad klänning och en blå i tunn jeanschambray för vardera ca 200 kr. I samma affär slog jag till på en klocka i roseguld, fejk förstås. Helst vill jag ha en av Michael Kors populära modeller för ca 2000 kr men denna för ca 180 kr får duga.
 
På GAP i Orlando reashoppade jag också två par kilklackar. Ca 150 kr paret istället för ca 450 kr. Helt ok.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0