Byxorna som jag behöll

Efter jobbet idag var det dags att returnera paketet till LaRedoute med alla gladfärgade byxor. 

Jag hade ju en omröstning för nåra dar sen eftersom jag hade så svårt att välja vilka av dem jag skulle behålla (läs "Hjälp mig välja!"), och då fick ni rösta mellan dessa färger:


Klarblått - Jadegrön - Tegelröd - Mörkrosa

Flest röster fick de blå byxorna! Vilken tur för mig för det var dem jag hade börjat luta åt :) De gröna fick näst flest röster, men de satt av någon anledning inte lika bra, det var precis som att de var något vidare i benen fast det var samma modell och storlek.


Så här ser byxorna ut "på riktigt". Ursäkta för den fula kombinationen av skorna och byxor men bilden fick tas i all hast i morse medan det fortfarande föll in ljus i hallen.

Trackback
RSS 2.0