Hjälp mig välja!

Hallå! Efter alla torra inlägg om kongresser hit och dit så är det dags för ett mer ytligt inlägg, något som jag dessutom verkligen behöver hjälp med!

Jag fick häromdagen hem 4 par jeans i olika färg från Laredoute. Samma modell alltså, bara olika färger. Och nu kan jag inte välja!


Kanske klarblått är säkrast, eller är det tråkigast? Den gröna var mer jadegröna än rent gröna som jag hoppats på, men det kanske är fint? De röda jeansen var mer tegelröda än vad jag väntat mig utifrån bilden, jag trodde de skulle vara mer rödorange, eller är det snyggt med tegelrött? Kanske är de mörkrosa coolast, eller är det rent utav töntigast?

Ja ni ser, det går ju inte att välja!

Klicka på miniatyren för att se bilden i större version:



Rösta här, och skriv gärna kommentar om ni vill! :


OMRÖSTNINGEN ÄR ÖVER, SE RESULTAT HÄR: "Byxorna som jag behöll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0