Fint i Lövångers kyrkstad

 
När vi lämnade stugan vi hyrt (se tidigare inlägg: Hyra stuga) så stannade vi till och tittade runt i Lövångers kyrkstad på vägen ut mot E4. Kyrkstugorna är så välbevarade och dessutom går det att hyra dem billigt (klicka här för att läsa mer om Lövångers kyrkstad och för läsa mer om boende och historik med mera). Vi blev sugna på att hyra förstås, men det får bli någon annan gång. 
 
Det är, som jag tidigare berättat, något fel med min dator så det krånglar hela tiden när jag skriver, så jag slänger helt enkelt in bilderna nu:
 
När jag såg att stugorna var för uthyrning så tog jag mig friheten att fotografera genom fönstret och in i en stuga. Ser ju mysigt och rustikt ut!
 
Det här är fähusen, alltså inte för människor att bo i.
 
Vi kollade in i nästan alla, eller i alla fall gjorde Filip det :-)
 
Filips njuter över sin seger efter att ha bestigit stenbumlingen.
 
 
Sen var det bye bye Lövånger och hej hej Umeå en timme senare.

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Så himla fint, så pittoreskt :D
Hoppas du får en fin kväll :)
Kram!

Svar: Ja det är verkligen pittoreskt! Ha en fin kväll du med :) Kram
Anita Blomkvist Johansson

2017-09-26 @ 19:11:15
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0