Luftballong över våra huvuden


Förra söndan när jag och Filip satt och åt middag i köket så upptäckte vi plötsligt att en luftballong passerade jättenära oss över gården. Förstår inte riktigt var den tänkt landa inne i stan men förmodligen var den inte riktigt så nära som det kändes, kan tänka mig att den landade typ på någon grusplan på mässområdet på andra sidan stan, eller något sådant. 
 
Nu har Filip farit till sin pappa för att vara med honom i tre veckors tid. Det blir jobbigt att vara utan honom så länge men som tur är så är de inte bortresta hela tiden så jag kommer nog försöka få till nån träff. Själv åker jag till Piteå och mina föräldrar ett par dagar. Sen ska jag få gjort lite utsortering i mina förråd när jag är hemma ensammen. Är så himla less alla grejer! Sen ska jag vuxenroa mig också, dvs träcffa kompisar och dricka vin. Det blir kul! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0