Födelsedagshelg

Pampig ros från vännen Ann-Sofie. 


God söndagkväll. Ska strax ta mig i säng men tänkte lägga ut lite bilder först. Vi har köpt nya systemkameror på jobbet så jag har provfotograferat med den. Kameran känns rätt trevlig måste jag säga även om det inte är någon lyxvariant. 
 
Jag har firat min födelsedag i helgen (igen, jag började ju redan förra helgen som ni kanske minns :-) ). Jag fyllde på fredagen, den 3/2, så då hade jag middag för kusin med man och en god vän. Fick fina blommor och goda viner som blir roliga att öppna och prova när jag vill återuppväcka lite av födelsedagsglansen.  
 
Lila tulpaner från kusin. 
 
Filip kom till mig på lördagen så då bjöd jag honom och hans pappa Pelle på gofika. Han ligger bakom tulpaner jag fått av söta kollegan Cicci/Mammamedia på fredagen. 
 
Gulliga Filip hade omsorgsfullt valt ut en jättefin stor mjuk halsduk till mig i födelsedagspresent <3 Svart skulle den vara, för jag gillar ju det sa Filip :)
(Svårredigerad bild, fotograferade den i lampljus på kvällen)
 
Nyfiken Lucia när jag går runt och fotograferar. Jag fotograferar med ISO i autoläge så här med en svart katt i en mörk vrå av rummet gjorde bilden väldigt grovkornig. 
 
Lucia igen, i fönsterljus. Bättre med kornigheten här. 
 
Nisse måste ju också få vara med för rättvisans skull :-) 
 
 
Idag var vi en sväng till en favoritloppis i Obbola där jag fyndade lite fina glas. Men det får ni se i nästa inlägg. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Söt katt! :)

Svar: Tackar! Det ska jag hälsa till den ;-)
Anita Blomkvist Johansson

2017-02-06 @ 07:03:34
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0