Sensommarpyssel

 
Jag vägrar nämna h-ordet, ni vet årstiden som börjar på h, så jag väljer att kalla det jag gjort idag för sensommarpyssel :-) 
I veckan fick jag en reklamtidning från Blomsterlandet som hade flera fina billiga erbjudanden som gjorde mig pepp på att fösöka få lite mer sensommarombonat. Där köpte jag bland annat det här växtarrangemanget (för bara ca 130 kr!) som syns i bilden ovan. Egentligen var det tänkt för att ha utomhus, men när jag kom hem så tyckte jag det var så fint så det fick hamna på köksbordet istället. Tre prydnadspumpor blev det också som ni ser. 
 
Jag putsade även av trädgårdsmöblerna och tog fram ljuslyktorna som lämpar sig bättre för den här tiden på året än de pastellfärgade jag brukar ha.
 
Sen har jag städat också, och håller på att tvätta, men framförallt njuter jag just nu med en massa tända ljus och The Walking Dead. Så himla skönt! 
Hoppas ni också har en bra söndagskväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0