Glamorösa sneakers

Ni kanske undrar om det blev nån shopping för mig efter alla de timmar jag och min mamma spenderade på Avion och Ikea förra helgen (alltså för åtta dagar sedan)? Och jo, det kan jag berätta att det blev det! Det blev ett par svarta tröjor, lite underkläder och sånt som inte är så kul att visa, MEN så köpte jag dessa: 
 
Ett par silverglittriga sneakers!
 
Och om ni tycker de glittrar mycket på de här bilderna så skulle ni bara se hur de ser ut i solen!
 
De kommer från Deichmann vilket fall. En skokedja som vi inte haft förens nu när Avion öppnade. 
 
De fanns även i guldfärg som ni kan se här på Deichmanns hemsida som också var kalasfina men de grå passade mig bättre kändes det som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0