Preppat för påsk

De senaste veckorna har jag varit deltids- och heltidssjukskriven och den rikliga fritiden har jag bland annat ägnat ganska mycket åt att påskpynta i god tid.
 
När min ena bror med familj var på besök för att par veckor sedan fick jag en kvist från ett päronträd från min svägerskas pappas trädgård i Storvreta. Den har blommat vackert i en dryg vecka och spritt vårkänslor tills jag idag fick slänga bort den då den börjar bli brun.

Som tur var hann jag fotografera den ordentligt när den var på topp. :-)
 
I teverummet kör jag glamorösa glittriga påskägg.

Lite ljusgröna färgskalor har jag tagit fram i soffdelen.

Också hittade jag videkvistar som jag kompletterat med lite senare.

Annars spenderar jag dagarna med att ta det väldigt lugnt. Jag kör ett träningsprogram jag fått av sjukgymnasten, försöker ta någon längre promenad per dag och har det egentligen ganska bra om än kanske lite tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0