Vita skor

Är inte det här väldigt snygga vita skor? De finns på Bonprix rea - Snörsko i vitt skinn
Funderar på att beställa dem men tån ser lite obekvämt smal ut så jag velar. 
 
 
Jag har däremot beställt nya Adidas Superstar, helvita, på Ebay för bara ca 600 kr inklusive frakt!
Jag köpte såna för mer vanliga priset 899 kr på Stadium förra Augusti och har varit rädd om dem men så plötsligt sprak skarven mellan tån och sidkappan. Som tur var fick jag pengarna tillbaka. Jag hoppas bara att jag har bättre tur med Ebayskorna. 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så fina!

Svar: Jaa visst var de! Blir så sugen att beställa :-)
Anita Blomkvist Johansson

2016-07-25 @ 18:32:52
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0