Höstfint hos Jotex

 
Inredning är nog det jag tycker är roligast att lägga pengar på nuförtiden. Tyvärr så är det ju inte med inredning som med kläder att man nöter ut en soffa på ett år och sen kan köpa ny för några hundralappar. Nu när det är rätt fullt i skåparna så blir det mest att titta förstås. Eller möblera ännu tätare i skåparna och köra med "en in en ut"-metoden :-). 
 
Tänkte jag skulle visa lite fint från Jotex' höstkatalog! De har verkligen spottat upp sig, det är jättefina saker och bilder. Jag tycker inte det funnits så mycket jag gillat på Jotex tidigare men det har blivit bättre senaste säsongerna. 
 
Temat är sammet grönt, petrol, guldigt. Murrigt och lite maffigt med guldkant typ. 
 
Sänggaveln, sängkläderna, puffen och mässingsvasen i den här bilden... Så flott. Kanske får bli nya sängkläder för mig i alla fall. Och kanske sammetsgardiner i sovrummet likt bilden högs upp. 
 
Pampig vas där till vänster. Kanske skulle prova köra med en blomsterurna vid sängen?
 
Snyggt med krispigt vitt mot mörkt. 
 
Åsså de här kuddöverdragen. Brukar bli inköp av sån anär jag inte rymmer nåt annat i mina skåpar :-)
 
Allt finns inte att handla på Jotex hemsida ännu men det lär väl dyka upp snart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0