Skofixering

Nu har jag en total hang up på ett par ankelboots jag var och provade på favoritbutiken & Other Stories i Stockholm. Jag hade sett dem innan på hemsidan, för ett bra pris också - 950 kr - och tänkte jag skulle passa på att prova dem i verkligheten.
 
Jag hade siktat in mig på de svarta men så när jag provade dem så var vänster sko något mindre än höger, och då provade jag de bruna och blev så himla förtjust i dem. Så nu tänker jag att det känns mer som att man har nåt nytt när man inte bara köper svart per automatik...eller?
 
Precis när jag bestämt mig så ser jag att de kostade 1250 kr, hela 300 kr mer än vad jag mindes från hemsidan och då rann liksom motivationen av mig... Mindes jag fel om priset eller vad? Men nej, på hemsidan kostar de verkligen 950 kr.
 
Här är de aktuella drömskorna, i brun och svart version, och även några smycken jag blev sugen på.
 
Vad tycker ni, bruna eller svarta?
 
Länkar: Boots | Armband 1 | Örringar | Armband 2

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej!

Det högra armbandet från Other Stories i inlägget är något jag suktat efter ett tag. Det är i 100% mässing vet jag. Är så osäker om det klarar att vara i vatten, t ex om du tvättar händerna eller duschar. Har du upplevt om det håller sig i vatten, dvs inte missfärgas eller liknande?

Svara gärna till min mailadress :) :) :)

2014-07-01 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0