Favoritappar till iPhone

Jag har om möjligt skapat världens tråkigaste kategori här i min blogg som jag döpt till Favoritappar till iPhone, hehe.
 
Alltså inte tråkig för mig då eftersom jag ju uppenbarligen intresserar mig för det men jag tänker att det här nog bara faller de med lite fallenhet för iPhonenörderi på läppen.
 
Det var nämligen så att när jag häromdagen skulle uppdatera till iOS7 på min iPhone 4S så tog det operativsystemet så sjukt stor plats på mobilen att jag nu nästan inte rymmer nåt annat. Jag fick lov att radera en massa appar och förstås flytta över nästan alla bilder till datorn. 
 
Utifrån det tänkte jag att det skulle vara bra att ha en kom-ihåg-lista för vilka appar jag gillar så att om jag måste avinstallera dem vet vilka det var som var bra så att jag kan installera dem igen när jag köpt en ny mobil med större minne. Plus att jag glömmer bort vad man kan göra i apparna eftersom de är förvillande lika och då blir det här ett sätt att sortera upp dem.
 
Smart va? ;-) Och kanske ni också har nytta av dessa tips?!
 
Jag tänkte börja med att några fotografiska eller fotoanknytna appar som jag kommer att ta i tur och ordning, nämligen dessa:
 
Beware, snart kommer allra första app-tipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0