Det är FF i helgen!

FF som i FamiljeFritt då alltså. På förmiddagen lämnade jag nämligen av Pelle och Filip vid flyget för de har åkt till Stockholm över helgen för att se Monster Jam och bo på hotell med bubbelpool och göra en massa andra roligheter.
 
Fast det var på vippen att jag började gråta där på flygplatsen när miniplutten skulle åka bort från mig, trots att jag har sett fram emot denna helg som bara den sedan ett antal månader tillbaka. Jag har nämligen inte varit ensam hemma mer än några timmar på fem hela år (alltså sedan Filip föddes) så det känns ofattbart att få hela två och ett halvt dygn hemma för sig själv. 
 
Tidigare hade jag stora planer på fester och shoppingtrippar och gud vet vad för denna helg men när helgen börjat närma sig efter ett mycket arbetsam höst på jobbet har jag mest börjat se fram emot att äntligen INTE ha en massa planer och slippa hålla på och fixa och ordna och istället bara få ta det lugnt.
 
Filip illustrerar en onding till vänster och till höger sitter han bredvid en massa monstertruckar vi tecknade igår kväll. Han ska ju faktiskt få se den gröna monstertrucken, alltså Grave Digger, på riktigt imorrn :-)
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning och åka till nypensionerade kollegan Paul som bjuder oss i arbetslaget på ett sista farväl innan flytten till Skåne tråkigt nog, fast roligt också förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0