Idé till logotyp

Nu har jag suttit igen och försökt komma på nån slags logotyp till mig själv. Jag har kämpat flera gånger förr men har svårt för att känna mig nöjd. Jag orkar liksom aldrig ro det i land helt och hållet eftersom jag är så velig.
 
I det här inlägget från hösten 2011 har jag försökt göra något riktigt dekorativt, men det blir alltid så svårt då att känna att det kommer att "hålla" i längden, så nu har jag istället bara jobbat med mina initialer i ett monogram som ni kan se här ovan. Är inte det rätt okej? Jag har så svårt förhålla mig till nåt jag gjort just när jag gjort det, jag behöver oftast distans för att se styrkor och svagheter.
 
Kanske den nya logoidén kan fungera i någon färg också, turkos eller gråbeige?
 
 
Här har jag kompletterat med mitt fulla namn. Att typografin ser suddig ut beror antingen på min skärm ;) eller på att blogg.se pajjar bilderna.

Kommentarer
Postat av: MammaMedia

Jag tycker att det var grymt snyggt!!! Jag vill också ha!!!!! Vi bör ju ha visitkort för att dela med oss av våra bloggadresser.

Svar: Tack ska du ha, jag blir himla glad vet du :) Tack för goda råd sen med förbättringar Cicciolina baby :) Kram
Anita Blomkvist Johansson

2013-05-07 @ 23:04:10
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0