Museidag

Solen har lyst över ett kyligt Stockholm idag och jag varit på Liljevalchs vårsalong och Moderna Museets utställningar med Hilma af Klint och Le Corbusier tillsammans med två trevliga personer, min vän Eva Lena och hennes Tomas som syns i bild nedan. Vi tog paus för ett glas vin/öl i Kungsträdgården.

Jag kommer blogga mängder av bilder från utställningarna när jag kommer hem. Beware! :)

 

Imorrn är det måndag så då håller ju alla museer stängt så då "måste" jag shoppa. Ta beslut om de där glitterskorna till exempel, och köpa lite presenter till Filip. Nån liten grej köpte jag och fick fint inslaget på Liljevalchs till både Pelle och Filip. Älskar museibutiker!


Sov gott :)

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Ååå fina E-L :-D

Det är ju nästan synd om dej som "måste" shoppa idag ;-P hihi

Svar: E-L var med mig hela dagen på shopping! Så mysigt :) Det blev två par stövlar till mig och ett par mörkblå tygskor för sommaren till E-L. Inga glitterskor, blev helt enkelt för mycket med stövlarna. Svårt låta bli dem bara! :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-04 @ 07:58:26
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

Blir så mycket trevligare då man har en shoppingkompis :-D Stövlarna har du säkert mer användning för så även om de glittriga var fina gjorde du nog helt rätt :-)

Svar: Det var verkligen trevligt ha EL med, så länge sedan vi umgicks ordentligt också. Tack för stödet om glitterskorna :) Hade lite shoppingångest över dem, men i värsta fall går de beställa över nätet senare :P
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-05 @ 08:14:59
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0