Ny bloggdesign

Efter allt frossande av glitter och tung dekor i bloggdesignen har jag nu skalat av den för lite lättare känsla. Jag har även gjort bloggen något bredare. Men vi får väl se hur länge jag orkar ha en sån här återhållsam och avskalad design :) Det är ju fräscht, men kanske lite tråkigt också.
 
Uppdatera sidan och ni bör se något sådant här:
 
 
Med den ökade bredden av bloggen så kommer bilderna i blogginläggen att öka i storlek:
 
Så här breda kommer bilderna i inläggen bli nu.
 
Så här smala var de tidigare.
 
 
Vad tycker ni om den nya designen? Är det bättre med avskalat, eller är det roligare med "mycket"? Eller är det bra att variera?

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar den här avskalade designen och särskilt den bredare skrivytan då bilderna kommer mer till sin rätt då. Fast jag tycker att det är kul att du orkar förnya din blogg ofta så jag har inget emot att avskalad design byts ut mot mer mönstrad, det gör det bara extra kul att kika in här :) Sen måste jag säga att jag verkligen gillar din bloggheader med de grafiskt rena bokstäverna ovanpå den snirkliga namnteckningen!

Svar: Tack för dina synpunkter Moa! Jag uppskattar det jättemycket :) Jag tycker ju att det är så roligt att ändra bloggdesignen så det är ju därför jag gör det så ofta, men sällan räcker tiden särskilt långt så ofta blir det ganska enkla omändringar. Jag ska fila på det här med bloggbredden lite, jag tycker också det blev bättre med bredare inläggsspalt, men funderar på att smala av menyspalten något mer. Eller nåt sånt :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-14 @ 16:24:00
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0