Pelle på TV4-nyheterna

Här är klippet från de lokala TV4-nyheterna som handlade om Motorcentralens utbyggnadsplaner. Pelle skötte sig bra tycker jag! Klippet inomhus är från grannen tyvärr, så mina ansträngningar att göra fint hemma hos oss var lite bortkastat, hehe :)
 
Observera att det på ritningarna i nyhetsklippet syns att de vill bygga bort hela skogsdungen, så det var betydligt större område än vad jag ritat ut i mitt tidigare inlägg:
(Först visas en kort reklamfilm)
 
TV4Nyheterna%20Ume%C3%A5%2019:14

Kommentarer
Postat av: Pal

Anita

Ge Pelle en bamsekram, han skötte sig mycket bra.
Men inte så roliga planer som presenterades, men bilar, bilar, bilar
de e "viktiga saker" det.

Svar: Det är så idiotiskt av Motorcentralenägaren, hur kan man vara så fruktansvärt egoistisk? Den där lastbilsparken de har och vill utöka kan de ju flytta utanför stan, det ska väl inte vara i Umeås centrum!
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-30 @ 23:08:08
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0