I can walk!

I fredags efter jobbet hämtade jag ut paketet från Members.com med de blå Nelly-pumpsen... och jag kan gå i dem!! 
 
Ni kanske minns att jag tidigare berättade att jag försökt mig på samma skomodell vid två tidigare tillfällen, men inte klarat av att gå i dem, ett par orange var för stora de andra paret som var vita var för små. Kanske de här blå pumpsen bara når en 2:a i betyg av en 5-gradig skala när det gäller gå-vänlighet, där betyg 5 gäller för typ vadderade gympaskor och betyg 1 är sitta-skor (mer känd som bara-sitta-och-vara-snygg-skor). Men jag är glad och nöjd för jag kan förflytta mig framåt i dem, och de är lite bättre än sitta-skor, och med lite träning så kanske det går ännu bättre.
 
Jag hade tänkt fota dem nån dag när det var bra ljus, men insåg för sent att de tillfällena just nu bara inträffar under helgerna när man är ledig och hemma, och så länge iddes jag inte vänta, så det fick bli ful-fotat med min iPhone:
 
Från sidan.
 
Ovanifrån.
 
På foten.
 
Och fotograferat med blixt så att ni verkligen kan se hur blå de verkligen kan se ut i klart ljus. Observera de matchande blå byxorna till - jag handlade dem på rea på H&M och de är orsaken till att jag letat blå skor att matcha till. Och jag lyckades :)

Kommentarer
Postat av: MIcke

Lite nöjd då.

Svar: Jääää :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-31 @ 09:47:06
Postat av: Louise

Shit va snygga :-D

Svar: Visst är de!!! :D
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-31 @ 20:01:50
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: scd

dör vad fina!!!!

Svar: Hehe jaa de är ju det!
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-26 @ 21:35:50
URL: http://www.saniaclaus.damernasvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0