En dagens och några favoriter

Det blir mycket kläder och sånt i bloggen för tillfället, jag känner liksom mest lust till att göra såna inlägg just nu. Det blir en hjälp att se ljuset i tunneln så här i peaken av den smällkalla becksvarta vintern.
 
Så här kommer en liten dagens tillsammans med tre favoritprodukter jag har just nu:
 
Under hösten var inka-/aztecmönstrade koftor ofta synliga i olika inlägg hos olika modebloggare men eftersom jag är lite sen och snål av mig så slog jag till först när de hamnade på reorna vid jul. Den vita koftan jag bär kommer från Ellos och kostar en spottstyver nu. Tyvärr är jag så lång att jag har svårt få till den där schyssta rätta längden på sånt här, men jag tycker det fungerar ok. Väskan i vitt skin kommer från H&M:s höstrea.
 
De två röda läppstiften är mina favoriter, sitter bra på läpparna trots att de är av billiga märken och funkar himla bra när man är ordentligt vinterblek. Det med svart hylsa, Max Factor Intensely Red nr 820, är aningen kallare och drar en gnutta mot rosa. Tyvärr verkar den ha utgått ur sortimentet. Det andra läppstiftet, Maybelline ColorSensational Fatal red nr 53, som blir mer klarröd på mig finns fortfarande i butik, bland annat på Kicks.
 
Ögonskuggepenseln för 19 kronor från H&M var ett tips från en kompis, och jäklar vad prisvärda! Eftersom de är korthåriga och hårda fungerar de finfint när man vill lägga mer specifika skuggor/linjer.

Kommentarer
Postat av: Louise

O la laaa, snygging! Du får alltid till det, skitduktig :-)
Kram!

Svar: Men duuuu vad du är snäll, snyggo!!! :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-18 @ 08:19:01
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0