Dagens tips för att få städat!

 
Ett dagens supertips från mig till er: Se till att din dator får virus så får du anledning att städa! Ingen dator = inget datorjobb = tid till annat.
Jag valde städa mitt skrivbord denna gång, igår när min dator drabbades av virus. Förra gången det hände sorterade jag och fick upp en h-vetes massa elevarbeten på väggarna i korridorerna.
 
Stackars mina kollegor har uppenbarligen inte haft virus på sina datorer. Mitt skrivbord såg tidigare ut lite som en blandning mellan Mickes (till vänster i bild) och Ciccis (till höger i bild). Jåjåmensan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anita
Vilka läckra bilder, nystädat skrivbord det är till och med så att jag blir avundsjuk. Mitt skrivbord som vanligtvis är städat har råkat i djupaste förfall. Jag hittade stora dammråttor bakom storskärmen igår och jag iddes inte ta bort dem. De ligger väl kvar och parar sig och blir ännu fler man vet ju hur råttor är.

Svar: Tja, nu kan det möjligtvis vara så att det ligger nåra dammråttor och parar sig bakom min skärm också, hann nämligen inte fram med nån putstrasa utan det var mer sortering och bortkastning jag ägnade mig åt :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-04-18 @ 21:00:09
URL: http://pgrahn.com
Postat av: Anonym

What, är det det här som kallas NÄTHAT? Mitt skrivbord ser ju helt crazy ut! men jag kan nöjt konstatera att min gröna fascination lyser igenom i röran. Puss o Kram. Och jag vet ju att du städar för att inte jag ska tvinga dig att vara kvar någon fredag och kollektivstäda. Nej, detta är NÄTKÄRLEK!

Svar: Kärlek raring! Såklart! Men jag ville gärna raljera över mitt välstädade och era ostädade skrivbord också, haha. Våga vägra städa fredag ja! ;)
Om det lyser igenom grönt på ditt bord verkar rött vara min färg av döma av färgsticken på mitt skrivbord. Det kan jag leva med :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-04-19 @ 12:34:55
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0