KappAhltävlingen avslutad

Nu vid midnatt avslutades tävlingen på KappAhl, och jag slutade på en retlig 21:a-plats.... bläää. Plats 1-20 kommer som jag tidigare nämnt att jurybedömas av KappAhl, så jag halkade alltså precis utanför den gränsen.
 
Men gudarna ska veta att jag och ni verkligen försökt. Tusen tack för att ni orkat engagera er och rösta både en och flera gånger!
 
Nu är det snart good night här, ska bara fila lite på poängsättningen av ett typografiprov mina elever i trean ska ha imorrn bitti. Så det är definitivt mer synd om mina elever än om mig. För jag minns när man gick i skolan och satt och råpluggade till långt in på natten före proven så att man var helt slut och vimmelkantig dagen efter. Så stackars dem!
 
Sov gott vänner.
 
Jag slutade på 209 poäng så 9 poäng saknades från att komma innanför 20-gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0