Grönt är skönt

Jag har varit och fingrat en del på de begärliga nagellacken ur Loreals nya lagellacksserie Color Riche Le Vernis, och hux flux köpte jag två av lacken häromveckan när jag och Filip var och snurrade runt i butikerna:


Nr 612 Green Couture och nr 613 Blue Reef 

Idag när vi skulle på after work hos kollegan Cicci fick jag anledning att använda det gröna lacket (nr 612) med den gröna klänningen från Åhléns som jag också köpt nyligt.
Cicci är fru Grön ut i fingerspetsarna så jag matchade lätt inredningen hemma hos henne och maken Per :)

Hur som helst så var väl inte nagellacket det bästa. Det blev randigt och dant och penseln var på tok för bred, men till slut efter 3 lager så såg det väl ok ut. Klänningen var däremot inte riktigt lika besvärlig att få på som tur är.

Typ så här blev det hela:


 
Filip som har lite feber och hosta ville så himla gärna följa med en stund på after work:en, så han fick göra det och då lekte vi lite med iPhonen.

Trackback
RSS 2.0