Släktresa - Mys i fint hus

Vi hade den otroliga turen (eller tur i oturen) att få låna min kusins och hennes familjs stora fina hus medan vi var och hälsade på i Nyköping. Min kusin med familj var nämligen bortresta på en treveckorsresa till Florida, precis som vi snart är, så vi fick ha huset helt för oss själva.
 
Vi fick höra flera rapporter från kusinen om skitväder i Florida eftersom det är regnperiod där, så det blir rätt så, typ,... intressant... att se vad vi får för väder när vi kommer dit. Det är ju tydligen sol mellan regnskurarna så jag känner mig ändå rätt optimistisk.
 
Det var härligt att få bo i ett så stort fint hus, faktiskt så härligt och inspirerande att jag för första gången i mitt liv verkligen börjar överväga att köpa ett! Filip var också förtjust, vi var rätt eniga om att det skulle kunna vara en bra plan att sälja radhus och stuga och för att istället köpa ett stort hus.
 
Av någon anledning glömde jag bort att fotografera huset utifrån så jag har bara interiörbilder:
 
Det behövs många Gör-Det-Själv-tidningar för att lyckas få till det så fint i ett hus.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0