Shoppa i USA

Det blir nog till att shoppa lite over there, i Florida alltså. Vad tror ni om det där Sawgrass Mills? Det är alltså 221, 471 kvadratmeter outletshopping. Hur mycket är det i kvadratkilometer? ...Drygt 2,21? Eller 221?? Nej det kan ju inte vara 221 kvadratkilometer shopping, det fattar jag ju :)
 
Jag minns att jag gillade Macys, JC Penney och Dillards när jag var i USA sist, 2008, då jag och Pelle körde bil Los Angeles, San Francisco och till Las Vegas där vi gifte oss. Speciellt gillade jag Dillards, kanske för att jag hittade min brudklänning där. De är alla i vilket fall varuhus som påminner lite om Åhléns. Payless shoesource är också kul att besöka. Jättebilliga skor i lagom stora butiker, alltid hittar man nåt. 
 
Jag tar gärna emot fler tips om någon känner för att dela med sig!
 
Vi tog de här bilderna i väntrummet innan vigselakten. Lite nervösa och förväntansfulla. Jag med gravidmage i fina vita linneklänningen som jag hittade dagen innan vigseln och som fick bli brudklänning tillsammans med en bolero från en annan butik, och Pelle i sitt kostymfynd från Macys tror jag. Calvin Klein är märket i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, så fina ni var! Jag trodde för ett ögonblick att du var gravid igen men så var det ju alltså inte :)

Vilken snygg bloggbakgrund du har nu förresten, jag gillar särskilt effekten på höger sida, den utgjorde ett riktigt fint mönster!

Svar: Tack ska du ha Moa! :) Jag kände mig väldigt fin, även om det kanske blev lite av en snabblösning vad gällde kläder och hår och så, kanske inte skulle gjort exakt samma om jag haft mer tid :) Jag funderar på att justera blombakgrunden så att det blir finare på vänster sida också, jag hade gjort designen för en högre skärmupplösning men insett att denna är vanligare. Har bara inte hunnit fixa. Kram! /Anita
Anita Blomkvist Johansson

2012-07-10 @ 10:51:21
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0