Redovisning av informationskampanj för Säkrare sex

Medietreornas redovisning av informationskampanjen för säkrare sex känns ju rätt så avklarad och passerad så här en vecka efteråt. Cicci har ju skrivit så bra om det i inlägget Vinnare utsedd i kampanj för säkrare sex, och jag har ju lagt ut nyhetsklipp från medias dokumentation av infokampanjredovisningen i inlägget Informationskampanjen i media.
 
Men jag har uppdaterat mitt gamla inlägg och lagt till SVT:s nyhetsklipp med TV4:s klipp så kolla gärna det inlägget igen, och här är också några av mina bilder från redovisningen (med mycket märkliga färger, men det var besvärligt ljus att fotografera i):
 
Publiken, inklusive en stor och imponerande och ganska skrämmande jury.
 
Raka rör i budskapet hos kampanjbidraget Knulla rent när du knullar runt.
 
Vad vill du-kampanjmedlemmarna imponerade med synkron klädsel i egendesignade linnen.
 
Models.inc.
 
Tredjepristagarna med kampanjen Protect your Lilly/Protect your Willy.
 
Andrapristagarna med kampanjen Från och med Du.
 
Vinnarna med kampanjen Ja! (Säkrare sex passar alla).
 
Sandra, Nadja och Amanda ur vinnargruppen.
 
Juryn antecknade så att pennorna glödde.
 
Dags för juryn att göra sin bedömning.
 
Prisutdelning.
 
Vinnarna och media som väntar.
 
Vinnarna! Gratulerar :)

Kommentarer
Postat av: Paull

Anita

Dom e jäkligt duktiga dom här när man släpper dom lös.
Fast jag anar att du/ni finns där bak all grafisk form och budskap och målgrupper och ....
God JUL till dig och din familj!
Paul

Svar: Ja, de jobbade verkligen stenhårt! En riktigt God Jul till dig med Paul!
Kram/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-21 @ 00:31:53
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0