Önskelista för sommaren: Smycken

Nu har jag spenderat kvällen på att skapa en önskelista för sommaren med temat smycken. Vilket pyssel och plockande det var! 
Hur som helst kostar bara något enstaka av de smycken jag plockat ut över 500 kr, de flesta ligger kring hundralappen eller under. Det är roligare när man får mycket för pengarna tycker jag.

Jag äger inget av det och vill ha alltihopa. Kan vara bra att ha när man ska vara på stugan i sommar tänker jag.

Alla tre armband och guldfärgade örhängen är från Asos. Örhängen av påfågelfjädrar från Topshop. Ringar från Chique.



Armband, kryssformad ring och örhängen från Asos.


 

Guldfärgat armband, små guldörhängen, fjäderformade örhängen och stor ring med orm från Asos. Fiskring, turkosa stenarmband och knoppörhängen med små turkosa stenar är från Chique.



Armband, halsband, ring med stor strassten och örhängen är från Asos. Vit marmorerad ring är från Chique.

Om köplusten faller över är länkarna till köpställena här:
Asos.com, Chique.se, Topshop.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0